jonnahansson

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av jonna hansson - 21 februari 2010 23:23

klocka är halv 12 & jag är sjukt trött , så ska nog gå upp, ta av sminket  & borsta tänderna sen ska jag sova    

imorgon tar jag & tanya bussen ut till center syd, får se om det blir några köp  

det kommer ett nytt inlägg imorgon och en bild tror jag, när jag kommit hem .


just det, älsklingen tanya visade mig världen bästa låt & knarkar den nu, ni kommer älska den , jag lovar.  Justin Bieber - One Less Lonely Girl


puss, sov gott

Av jonna hansson - 21 februari 2010 22:02

Söder - du snurrar min värld


Ne-yo - so sick

Justin Bieber- one less lonely girl

Av jonna hansson - 21 februari 2010 18:45

  

Nu har jag äntligen kommit hem från släktingarna & har nyss tagt på mig mys kläderna & och tänkte sätta på en film & sen vid 22.00 ska jag kolla på keeping up with the kardashians, det är sjukt bra   ´

imorgon åker micaela till örebro för att åka skidor, kommer sakna dig mega mycket gumman. jag & tanya ska nog åka till center syd & shoppar lite, för det blev inte av idag  . . .


- just nu leker livet   


Av jonna hansson - 21 februari 2010 16:53



sitter hemma hos mina kusiner & har nyss ätit pizza, mums   

längtar redan tills vi ska hem för det är jätte tråkigt här .
men som tur är så är micaela älskling inne på msn så hon får underhålla mig ett tag, om jag orkar lägger jag in ett nytt inlägg när jag kommer hem   


: bilder är inte sen 2007 utan den är sen imorse , det är bara fel datum på kamran. . .

Av jonna hansson - 21 februari 2010 13:04

går dagens köp     

Av jonna hansson - 21 februari 2010 12:15

vaknade vid 10 idag och just fixar jag mig för måste med familjen & träffa släkten, men det blir väl en helt okej dag/kväll tror jag , igår var jag, tanya & nicole på nova och shoppade så lägger nog ut en bild på vad jag köpte sen 
uppdaterar kanske innan jag åker eller så uppdaterar jag ikväll när jag kommer hem    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards