jonnahansson

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

snabb uppdatering

Av jonna hansson - 22 februari 2010 13:38

  

detta får bli en snabb uppdatering, har precis fixat mig ska äta nu sen kommer tanya & hennes pappa och hämtar mig . när vi är färdiga på cs så tar vi antingen bussen hem eller så hämtar mina föreldrar oss, vi är nog hemma hos tanya ikväll, så nytt inlägg kommer nog när jag kommit hem.

: bilden är nyss tagen har bara samma tröja som igår
pusss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna hansson - 24 februari 2010 14:19

igår va jag med tanya & vi träffade caroline en stund på kvällen igår men sen var jag & tanya tvungna att gå hem för min pappa skulle komma & hämta mig hemma hos tanya klockan 12 & det var därför jag inte orkade göra något inlägg igår, för jag var sj...

Av jonna hansson - 23 februari 2010 17:32


Jag idag!    tröja - bikbok linne - H&M smycken - gina tights - H&m ...

Av jonna hansson - 23 februari 2010 12:16

idag väckte tanya mig halv 11 med sina sms , älskar dig. nu sitter jag & webbar med tanya , vi har verkligen inget liv . . . jag snart ska gå & duscha , sen fixa mig. ikväll ska jag till tanya, vi får väl se vad vi hittar på. innan jag åker til...

Av jonna hansson - 22 februari 2010 23:01


   nu har jag kommit hem från tanya, har haft det sjukt kul med dig älskling, som vanligt ! tröjan jag köpte idag , mycket finare på   men mobba inte mitt snobben träcke . puss & kram ! ...

Av jonna hansson - 22 februari 2010 18:53

in my head - jason derulo   är hemma från center syd nu köpte bara en tröja, nu sitter jag & tanny här & gör inte så mkt. har inte så mkt mer att säga uppdaterar när jag kommer hem & då kanske ni även får en bild på tröjan jag kö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards